Bine a-ti venit!!!

Bine v-am gasit! Ca si voi, sunt dependenta de shopping si ajung sa strang prea multe haine. Daca va place ce vedeti pe acest blog, puteti sa-mi scrieti pe adresa de mail : fashion.ladyt @ ymail.com trimitand titlul sau linkul produsului . Coletele vor fi expediate prin Posta Romana, ramburs, la care se adauga taxa de transport (7-12 lei). Este necesar sa comunicati, o data cu lansarea comenzii, adresa exacta la care puteti primi coletul. Nu fac schimburi. Va rog sa cereti detalii cat mai multe despre produse deoarece nu accept retururi. La comenzi peste 100 roni, transportul este gratuit. Produsele expediate vor fi sterse de pe blog pentru o vizualizare mai rapida. Comanda minima 30 lei. Va multumesc frumos. Lady T. Va astept cu drag la shopping.

joi, 19 ianuarie 2012

Ghete / bocanci din piele naturala ! - REZERVAT








     
O pereche de ghetute/ bocancei  din piele, cu platforma si sistem de inchidere arici. Comozi si caldurosi fiind captusiti cu un material gen termo. Nu sunt si cusuti pe laterale. Doar lipiti.
Prezinta platforma in partea cea mai inalta de 6cm.
Ghetuta stanga prezinta  o foarte usoara julitura in fata, de la transport, dar abia este vizibila cu ochiul liber. Eu am folosit blitzul tocmai pentru a se vdea clar. 
Consider ca este un pantof pentru o viata...
Poate fi purtat ca atare, la tinute sport, de iubitorii tinutelor rock sau military.
Perfecti pentru vreme ploioasa ,  rece si chiar foarte rece, cu o pereche de jambiere fie din blana ori tricotaj (eu nu am avut dar am facut proba cu sosete groase)  sau, si mai bine dau cu un pantalon de piele.....super. Sau
Marimea 37, dar interior 24cm, latime7-8cm.
Stare : noua
Pret 100 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu