Bine a-ti venit!!!

Bine v-am gasit! Ca si voi, sunt dependenta de shopping si ajung sa strang prea multe haine. Daca va place ce vedeti pe acest blog, puteti sa-mi scrieti pe adresa de mail : fashion.ladyt @ ymail.com trimitand titlul sau linkul produsului . Coletele vor fi expediate prin Posta Romana, ramburs, la care se adauga taxa de transport (7-12 lei). Este necesar sa comunicati, o data cu lansarea comenzii, adresa exacta la care puteti primi coletul. Nu fac schimburi. Va rog sa cereti detalii cat mai multe despre produse deoarece nu accept retururi. La comenzi peste 100 roni, transportul este gratuit. Produsele expediate vor fi sterse de pe blog pentru o vizualizare mai rapida. Comanda minima 30 lei. Va multumesc frumos. Lady T. Va astept cu drag la shopping.

joi, 12 iulie 2012

Papuci din piele lacuita BOMBA




O pereche de papuci  din piele lacuita superbi.
 I-am achizitionat anul trecut de pe un blog drag, dar intre timp  m-am imbolnavit si nu i-am mai putut incalta din cauza tocurilor. Au fost o singura data incaltati dar nu de mine.
Eu pot sa va spun ca sunt tare usori si in ciuda faptului ca sunt inalti sunt de fapt tare comozi si stabili.
 Petele sau zgaraieturile care le vedeti in poze ele nu exista. O singura julitura minuscula de la frecat papuc de papuc pe o laterala, dar care trebuie privit cu atentie ptr a fi vazuta.
Marimea 36. L - 23cm, platforma de 4cm, si toc 12cm.
Stare excelenta.

Pret 50 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu